Як переконатися у надійності компанії – постачальника послуг інформаційної безпеки?

Усі ми знайомі із словом «кібератака» та неодноразово чули про випадки втручання в інформаційний простір підприємств з метою дестабілізації роботи та/або заволодіння зловмисниками інформацією, що містить конфіденційні дані. На жаль, маємо констатувати, що кіберзлочинність сьогодні рухається в розвитку пліч-о-пліч із передовими інформаційними технологіями. Внаслідок кібератак компанії отримують багатомільйонні збитки, значно страждає імідж підприємства.

У наш час є великою помилкою залишати без належної уваги питання захисту інформації. Зважаючи на постійно зростаючу кількість жертв, гостро постає питання впровадження заходів інформаційної безпеки на підприємствах. Інформаційна безпека – поняття досить обширне, яке включає всі аспекти, пов’язані з визначенням, досягненням і підтримкою конфіденційності, цілісності, доступності, безвідмовності, підзвітності, автентичності та достовірності інформації, або засобів її обробки. Головною метою є захищеність інформації і підтримуючої інфраструктури від випадкових або навмисних впливів, які можуть завдати неприйнятний збиток підприємствам чи звичайним користувачам. Одним із варіантів захисту інформації є використання захищеного доступу до мережі Інтернет.

Шукаючи компанію-постачальника захищеного Інтернету, слід звернути увагу на те, чи має компанія право надавати послуги конфіденційного зв’язку та/або захищеного доступу до мережі. Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України – є органом, який вносить компанії до переліку операторів Національної системи конфіденційного зв’язку. Із переліком операторів можна ознайомитись тут.

Другим ключовим елементом є наявність сертифікату ISO/IEC 27001:2013, який засвідчує, що компанія впровадила та використовує систему управління інформаційною безпекою. ISO/IEC 27001:2013 – передбачає перелік вимог до системи інформаційної безпеки для демонстрації здатності організації захищати свої інформаційні ресурси та дані клієнтів компанії.

Третім кроком є репутація, кваліфіковані фахівці та досвід компанії на ринку. Постійно зростаюча кількість клієнтів, удосконалення технологій та збільшення кількості продуктів є ознакою сталого розвитку.

Дуже приємно, що Іnfocom відповідає всім переліченим критеріям. Ознайомитись із документами, які це підтверджують можна тут. Більше 19 000 клієнтів вже довіряють нам. Приєднуйтесь та переконайтесь, що ми дійсно Надійна основа для Вашого розвитку!

Дивіться також

Докладніше

Новини

OPEX vs CAPEX, або чому операційні витрати на ІТ виглядають більш привабливими ніж капітальні?

За останні роки все більше компаній користуються послугами сторонніх IT-компаній для розбудови, підтримки та захисту своєї ІТ-інфраструктури та переходять у хмарні сервіси.