infoEP

Захист внутрішнього периметру мережі

infoEP є важливим доповненням infoGuard яке дозволяє ефективно захистити корпоративну мережу «зсередини». Послуга розгортається шляхом встановлення спеціального програмного забезпечення (агентів) на робочі комп’ютери та мобільні пристрої співробітників компанії.

Робочі місця часто стають ціллю різноманітних кібератак, адже дослідження показують, що 30% від усіх атак на корпоративні мережі було здійснено за допомогою успішного ураження шкідливим програмним забезпеченням саме кінцевих точок. Як правило, основною причиною яка дозволяє кіберзлочинцям проводити подібні атаки є не тільки нехтування елементарними правилами з інформаційної безпеки та загальна низька обізнаність співробітників у цій сфері, але й поширена практика використання офісних комп’ютерів, ноутбуків та мобільних пристроїв як у робочих, так і у приватних цілях поза межами захищеного периметру у публічних місцях або вдома.

infoEP дозволяє значно знизити ризики ураження робочих комп’ютерів та мобільних пристроїв шкідливим ПЗ шляхом поширення повного захисту згідно корпоративних правил безпеки на усі кінцеві точки який включає брандмауер програм, антивірусне/антишпигунське сканування, веб-фільтрацію, сканування вразливостей тощо. Окрім інструментів які забезпечують безпеку у незахищеному мережевому середовищі, послуга дозволяє обмежувати чи повністю блокувати роботу зі знімними накопичувачами інформації такими як USB флеш-накопичувач, або зовнішні жорсткі диски, які можуть містити потенційно небезпечні файли, або програмне забезпечення.

Послуга infoEP це:

  • Інтеграція будь-якого пристрою – локального чи віддаленого, стаціонарного чи мобільного у єдину систему корпоративної безпеки
  • Безпечне користування комп’ютерами та мобільними пристроями поза межами офісу
  • Захищений віддалений доступ до корпоративної мережі
  • Підтримка 24x7x365

Хочете замовити консультацію?

Залиште свій номер телефону і ми з Вами зв'яжемось найближчим часом



Як ми працюємо

Зазвичай впровадження послуги infoEP включає наступні етапи

  1. Проводимо брифінг з представниками компанії замовника
  2. Розробляємо технічне завдання та кошторис
  3. Погоджуємо обсяг робіт та підписуємо договір
  4. Встановлюємо відповідне програмне забезпечення на комп’ютери / мобільні пристрої замовника
  5. Проводимо налаштування та тестування
  6. Запуск послуги infoEP
  7. Супровід та технічна підтримка послуги